Av en slump.....

spelade vi upp en glimt från Så mycket bättre: Laleh och Mickael Wiehe (strunta i stavningen) sjöng Det här är mitt land, det här är ditt land! Så otroligt bra! Och mina tårar rinner för fullt, precis som när Malena Ernman och Tommy Körberg sjöng Sverige Sverige i Dalhalla i lördags. Vet inte vad som hänt med mig men efter Loves födelse har jag gråtit för precis allting. Tårarna bara rinner och rinner, spelar ingen roll var jag är eller vem som ser. Men när vi pratade idag om det här så klarnade bilden och vi (käre maken och jag) kom överens om att år 2015 har verkligen varit ett känslostormarnas år. Och då har bara halva året gått! Så mycket glädje, kärlek, oro, ångest, smärta och sjukdom..... Det är kanske inte konstigt att man är gråtig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0