Det är så himla underbart att ha en så superhärlig familj......

självklart gnistrar det mellan varven men ack så mycket jag älskar dem alla.....
 
 
Självklart vill jag ge extra cred till några: Joel, den finaste av killar, Rasmus den absolut kärleksfulle, Henrietta-jag tackar dig av mitt hela hjärta som förstod......Jenny som var den underbaraste supermamman för alla våra små godingar .... Annelie som är en av de härligaste människor jag mött i mitt liv - Joy den starka vackra som fött sin öveman - Mikael som är en så underbar bonuspappa-farfar-morfar - alltså jag kan rabbla i all oändliget för ni är verkligen så underbara allihop så jag känner mig toklycklig.......
Alla ni älskade som inte råkat bli nämnda här är verkligen så högt älskade så det inte är riktigt klokt! Man kan ju liksom inte namnge er alla därför att ni är så många och så många personligeter så det behövs en bok - en tegelsten för att beskriva alla er. 
Egon. Pappa.Morfar gånger flera, Farbar äntligen gånger flera
Vi är ärliga, härliga och glada och vi har hittills undsluppit att skadas eller t o m dö av olyckor och sjukdomar. Svåra sjukdomar har vi dock haft några av oss, men haft turen att bli friska.
 
Det här skrev jag i förrgår men av någon anledning försvann det och har nu återkommit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0