Massor med blåbär......

jag kan inte plocka massor men de finns :) käre maken  har plockat dryga litern och jag dryga decilitern, jag håller mig ju gärna till deci........ vi åker nog en sväng i morgon med det är faktiskt väldigt skönt i skogen trots mygg och revbensbrott.
 
snor en bild från familjen Decibel och gläds fortfarande åt vår familjeresa med bästa vännerna :) och här på bilden är det ju dubbla bästa vänner!
En rolig grej: käre maken tappade sin fickalmanacka någon gång under resans 4 dygn och fick bekymmer därför att han hade alla sina sjukhustider uppskrivna i den. Men det löste sig ju via telefon. Igår fick han ett a5-brev från Dalhalla! I det kuvertet låg hans almanacka + ett mycket trevligt brev från Olle på Dalhalla :) Glädje, hopp om mänskligheten m m! Tack käre Olle och hela Dalhalla, för den bästaste konserten någonsin och det trevligaste stället någonsin med den bästa personalen någonsin .........
En liten fråga på slutet: tycker ni inte att jag ser väldigt glad och god ut? En fråga till: ser ni giraffen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej
tack för senast !
kortet i Nyköping där vi åt tyckte jag var mysigt
Siv jaa du såg ut att vara tvärtomglad ut !

DIN VÄN

2015-07-19 @ 09:18:04
Postat av: Suzanne

Lite avundsjuk på Dalhalla! härliga artister och ett underbart ställe ;)
Tycker du ser superglad ut ;) det kanske inte syns utåt men jag är säker på att du känner så :))
kram

2015-07-20 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0