Förväntningar!

I morgon kommer Josse och Robert! Tjohoo! Vad roligt! Så ringer telefonen: Nellie kommer också!!! Det är inte klokt - så deppigt som livet varit en längre tid nu :) Och nu får vi stor pott :) 
 
 
 
Första bilden är tagen i vårt vardagsrum, vet inte vad Nellie kollar på - är bara glad över bilden. 
Nästa bild är helt unik: Jenny, Joel, Nellie och ? Sett på håret, huvudformen och året så tror jag faktiskt det är våran lilla unika älskling: Signe!
 
Och vad hände här? :)
Våran Josse med Millie <3
Käre jemine, vilken helt underbar familj jag har, hoppas jag lever minst till 120 år!
Slänger in en sekundaktuell bild på Millie några minuter sedan:
 
Självklart en liten Ur o Penna :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joy Gustavsson

Åh vad roligt med både Josse, Robert och Nellie! Men kommer hon själv? Min fina gulle-Millie ❤️

Svar: Nej, Nellie åker med sin pappa i jobblastbilen och de ska sova över hos farmor och farfar i Slätte. Men vi vill ju så gärna träffa henne så vi har bett om att få låna henne en liten stund så hon får träffa Josse och Robert också :)
Siw Gustavsson

2015-06-05 @ 09:33:30
URL: http://joysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0