Klockan är 5.30 tisdagen den 9 juni.

Utetemperaturen är +3. 
Hur kul är det på en skala 1-10? Vad händer? Hur ska man bete sig? Mina pelargoner växer inte, de frön som jag satte i våras är döda för länge sedan, de krukor jag försökt plantera sommarblommor i bara blåser omkull hur låga de än är ...........
Och käre maken bara blir allt sämre..........
Här gäller det att ta i för kung och fosterland; se till att åtminstone en av oss orkar med det här livet. Jag får väl fortsätta med raggsockor, vantar o mössa, suck :(

Kommentarer
Postat av: Robin

Låter inte roligt alls:( Hittar inte läkarna vad felet är med morfar? kramkram

Svar: Jo de har hittat felen, men det är svårt att åtgärda.
Siw Gustavsson

2015-06-10 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0