Sista fredagen i mars 2015

Och jag oroar mig över att tiden går så fort! Ändå kan jag ju inte påstå att de här veckorna 17 februari - fram till nu har gått så fort. Tvärtom så tycker jag tiden stått still och jag bara mått superdåligt..... Och jag kan inte påstå att jag är väldigt frisk och alert än, den här veckan har jag haft både ont i halsen, ont i lederna och varit trött och frusen. Men jag kan ta det om det verkligen bara är läkning efter influensadjävulen---- men om det är följder eller nya angrepp så känner jag - det orkar jag bara inte, låt mig bara få en enkel och bra hjärtinfarkt :) Nej, så får man inte skoja.
 
Signe, allra finaste lilla Signe som fyller två år i maj och som får en (kanske) lillbrorsa i juni :) Mitt allra första barnbarnsbarn <3
Lycklig pappa hud mot hud med en älskad liten unge - min yngsta dotters förstfödda .........ibland är det svårt att känna så mycket känslor och alla minnen från min egen lillas födelse och barndom ......
Och lilla Maja övre bilden, som verkligen får ta gestalt av glädje efter många veckors oro och smärta och mest för hennes föräldrar <3 Här är ännu en lycklig pappa med sin friska fina lilla Tingeling :)
Ungefär så här är mina tankar just nu - även att jag tänker på alla så är de här små det man tänker mest på :) Undrar över deras liv och utveckling :)
Sedan har det ju som vanligt hänt mycket mer i den här stora älskade familjen men vi lever alla och är friska alla - i skrivandets stund.
Ha en väldigt fin fredagkväll, helg och resten av livet <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Gud så skönt att läsa att du/ni är på bättringsvägen:) å alla dessa barn å fler blir det! livet är underbart mormor trots influensor å annat skit;) ingen hjärtinfarkt tack!!;) kramkram

Svar: Tack min älskade Robin! Visst är det så :)
Siw Gustavsson

2015-03-29 @ 12:31:33
Postat av: Anonym


Vilka fina bilder på dina kära !
Tråkigt att du såg upprörande program på tv
Vi såg på farmen och familjen annorlunda så jag somnade gott
Tack för igår det är så mysigt att göra saker ihop !

din vän

2015-03-30 @ 08:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0