Gårdagens blogg skulle ju fortsätta men det kom besök ........

då får jag avge en söt bildkavalkad idag istället. De här underbara små damerna förgyllde vår dag i går :) Det var helt otroligt att se deras möte och intresse för varandra. Joy filmade så jag hoppas jag får tillgång till det senare. Men här är bilder som Henrietta och Joy publicerat på facebook.
 
Maja provar jeans som farmor sytt + en dregglis.
 
 
 
Här diskuteras livet allvar!
Millie har kopplat sin älskade far samtidigt som hon provar mormorjeans och ny barnstol :)
 
Eurovision!
 
 
Måns Zelmerlöw-fans!
 
Idag är det samma härliga väder som varit hela maj :( jag ska inte svära det lönar sig inte men vädret ligger som kall vadd över själen :( Det är städa som gäller - jag har svårt med all inspiration när aldrig solen visar sig. Inga frön tar sig, inga blommor prunkar :(
 
Det blir ju inte heller roligare för att käre maken har så vidrigt ont nu. Nytt diskbrock har dykt upp i nacken och han har så ont så han kräks. Han har fått cortison, starka värktabletter och idag har man sprutat in bedövning i nacken för att han ska få lite vila. Just nu ringer han till Ortopedkliniken i Strängnäs - är fullt villig till operation nu men jag är livrädd. Vet ju hur svåropererad nacken är :(
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har flera vänner som har opererats på ryggkliniken i Strängnäs med goda resultat. Nacken är visserligen svår, men det är absolut rätt ställe att opereras på om man behöver opereras.

Svar: Tack Sandra, vi behöver verkligen stöd just nu.
Siw Gustavsson

2015-05-29 @ 15:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0