Här skiner faktiskt solen idag även

om det är kallt och blåsigt. Jag är på benen igen men det går långsamt och jag är lite rädd för att jag den här gången fått borrelia :( Tredje gången gillt är det troligen. Men jag har tid för rådgivning idag och vi får se.
Så vill jag namnsdagsgratta Millie hennes livs första namnsdag, Carola är dagens och Millies namn. Jag grattar också Millies farmor, Carola Larsson samt min kära systerdotter Carolina. Ett fyrfaldigt hurra <3
Vi har verkligen varit på resande fot den här veckan. Hela måndagen gick åt till en s k ullresa. Vi åkte buss till Tjörn och Orust, blev bjudna på kaffe o mat av ett företag som lanserar ullbädd med magnetet. Allt för att lindra smärta och beforda god sömn. Därefter åkte vi till ett Pelargonmuseéum, mycket mycket intressant och jag köpte med mig tre engelska skönheter som jag kommer att visa på bild efter omplantering :) 
De två bilderna här nedan är från museét.
Och den här bilden talar väl för sig själv?
 
 
 
Och den här lilla väskan hoppas jag att Maja får användning av när hon börjar åka i sin sittvagn :) Det blev mycket tyg över när jag lagade bygeln på Majas sittvagn och då ramlade väskan ur symaskinen :) Det är ändå tyg över, dock inte av det stjärnmönstrade bandet.
 
 
Ni ser hur glad hon blev :)
 
Och idag är det Majadag så ikväll far vi dit och pussas <3
 
 Igår gick hela dagen åt till diverse ärenden i Skövde; lämna in en krånglande skrivare, ett krånglande bredband, hämta delar till gräsklippare m m och givetvis storhandla mat. Gissa två tröttmössor i går kväll?
Men nu funkar datorer, mobiler, telefoner och plattor fort och felfritt :) Givetvis köpte jag lite blommor i går med, visar när de är omplanterade :) Så åt vi, som seden kräver, god thaimat på Orient Palace, verkligen bra restaurang. Hem o Hobby fick ett besök och jag hittade äntligen rosa muddväv. Jag syr för brinnande livet i rosa och blått. Men blå muddväv hade jag redan hemma :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joy Gustavsson

Fina blommor, fin Maja och fin väska! Du är så duktig! 💕

2015-05-20 @ 21:13:35
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag instämmer med föregående talare .
Fint alltihopa

från din vän

2015-05-21 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0