Jag har fått en fint brev idag från käre bror .......

 och jag kan bara svara med att jag tänker på honom och hans familj .......
Och att jag också glädjer mig åt min stora härliga familj så otroligt mycket <3
Vi får verkligen lära oss att värdesätta  livet och vara glada för var dag som går utan att katastroferna står på kö.
Käre maken är kidnappad ikväll för att bli avtackad från sitt jobb - en epok är till ända- jag själv hade tänkt åka på Maja-dejt men fick inte hem bilen i tid. Men så ringde Millie och sa: jag kommer ikväll och då blev ju M-saknaden något lättare :)
Jag har ju inte gjort många knop idag - men ändå känns det ganska bra. Har avslutat mitt liv med min tandläkare - han har lagat mina cortisonbrytningar helt klart och nu tänker han själv gå i pension.
Sytt har jag gjort,  hängt på Pinterest som vanligt, vattnat blommor, fixat lite med blomgrupper m m och nu väntar strykbrädan. Millie ringde just från Stigtomta och sa: nu åker vi <3. Ja, lite modifikation så klart var det ju Millies mamma som ringde <3
Och här är bilden som symboliserar min häftiga familj <3 för idag.
 
 
Neo Österman <3 himself!
 
Nu måste jag dock lägga till:
Har fått ett efterlängtat mail idag från min alldeles egna kära brevvän: Caroline <3 De har haft en så himla jobbig period med sjukdom, död och examina i en enda röra så jag gråter för dem ikväll. 
Vi tänker på er både i sorg och glädje <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0