Jag har presenterat honom förut ......

 
men det är värt att göra om många gånger :) Här är Neo Österman 4 veckor och är så lik sin mamma, min speciella tjej <3
 
Mår för övrigt inte riktigt bra idag, feber och ont i halsen :(
Men då får man ju jobba med lite annat som inte tar så på de krafter som inte finns :) till exempel att göra spetskronor.
 
en färdig och en på gång.
 
 
eller sy små mössor till älskade babysar :)
 
 
eller planera gott och grillat inför sommarens höjdpunkter :)
 
 
 
Till min stora glädje har jag hittat väldigt häftiga recept och till och med testat ett i Nyköping vilket gav cred :)  det är så att god inspiration och mycket beröm ger mersmak ..... så på torsdag blir det grillad röding med potatissallad gjord på färskpotatis. Potatisen är odlad på friland i Skåne och grävdes upp i går, färdades med bil till Töreboda i natt och vi har köpt ett kilo idag till det facila priset av 45 kr/kg. Att jämföra med Icas växthusodlade färskpotatis för 90 kr/kg.
Så kan jag väl säga att Laggarns kommer att vara öppet Kristi Himmelsfärd torsdag den 14 maj hela dagen samt kommer att vara representerad vid Kårtorpsloppisen lördag den 16 maj. Hjärtligt välkomna alla!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joy Gustavsson

Så fina kronor och mössor! Min duktiga mamma 💕. Och potatissalladen var en riktig tiopoängare 👍👌

Svar: Tack min kära! Som jag sa: cred och inspiration är A och O <3
Siw Gustavsson

2015-05-12 @ 17:57:51
URL: http://joysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0