Tänk att det ska vara så svårt .........

Men en sådan här dag som idag --- det är en minnesdag av stora mått..... det är 13 år sedan min älskade Rasmus föddes och tyvärr är det samma datum fast 5 år senare som min älskade mamma dog. Jag har mycket ouppklarat med mamma, men ingenting som jag inte förstår.
Vi har firat Rasmus här hemma ikväll <3 Det är längesedan vi firade någon här hemma :( Men idag gjorde vi det och det var helt underbart. Henrietta, Linn och Maja kom vid 1600-tiden och Roger och Rasmus kom strax efter. Vi åt gott (käre makens lövbiffgryta) pratade,, skrattade och njöt! Nu är det ju så att käre maken var uppstressad vilket jag förstår :( Bilen krånglade, elen krånglade, tiden krånglade ..... Han fick jobba med däck på både husvagn och bil och det är faktiskt tungt :( Han lagade dock inte mat helt ensam, men gott var det! Jag njöt av samvaron med en tidvis ilsken Maja, en väldigt god och glad Rasmus, en vacker och mysig Linn, våran kära Henrietta som är ett ess alldeles för sig själv :)
Förstå då att det inte är lätt att avsluta min kära blogg?
 
 
Käre sonen är längst till vänster i mittenraden :)
 
 
Och här är Maja <3
I morgon är en annan dag, men jag vill verkligen tacka Henrietta, Roger, Rasmus, Linn och Maja och självklart käre maken för en härlig middag! 
Om jag tänker tillbaka på de tre senaste åren så är ju livet helt, totalt annorlunda idag :)
Och vi har fått nya liv att älska, vårda och vara rädda om......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0