Lycka ....

är så mycket. Att få ha sin älskade Etta hemma, kramas, prata, äta och nu sover hon och hennes man i Karlssons livs, en trappa upp. Jag sitter själv här och njuter av att de är här hemma ........
 
 
Letade bland mina många odeklarerade, osorterade fotofiler. Ville visa min älskade Etta som barn och hittade denne som min pappa tagit. Föreställer min Suz med kusin Karolina i famnen. Och... här syns tydligt att Karolina är mamma till sin lille fine Joar! Som vi alltid tycker är så lik sin pappa :)
Nu är det sleepingtime även för mig - månförmörkelse väntar om bara några timmar :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kort visit, men bra ändå. Toppenväder och utflykter hann vi med :)

2015-09-29 @ 02:41:04
Postat av: Suzanne

Kort visit. Men härligt väder, utflykter och samvaro hann vi med :)

Svar: Absolut <3
Siw Gustavsson

2015-09-29 @ 02:42:28
URL: http://nouw.com/vardagsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0