Eftersom jag är en HSPA

så borde jag inte ha tillgång till varken dator eller tv. I vilket som helst inte krigsfilmer, nyheter och svt:s tjatiga trailer. Ok, jag begränsar mig. Jag ORKAR bara inte veta mer om pedofiljävlar, näthat, idiotiskt politiskt skitsnack...... Varför skriker inte vanligt folk mot vansinnigheterna deras barn får uppleva på internet? Varför bråkar man om hur man hälsar? när man skiter i hur många elefanter och noshörningar som dödas varje timme? Vad i hela helvete bryr jag mig om vilken hudfärg, religion, etnicitet, kön m m gangsters har? Och då menar jag faktiskt ALLA gangster - även politiker, företagare, präster, poliser m fl. Jag bryr mig bara om VAD de gör och hur vi ska kunna stoppa eländet. Endera får jag bli manshatare eller får jag slänga ut varenda elektronisk apparat ur huset! Hur ska vi kunna rädda våra barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0