Så klart är det inte så där vidare

 intressant vad en gammal tant tycker. Men jag skulle ändå vilja säga: vad väljer ni för framtid för era blivande barn/era födda barn/era barnbarn eller barnbarnsbarn?
Jag är stolt medlem i en grupp som heter #jagärhär. Vi motverkar rasismen, nazismen, mobbing  m m. Vi kämpar för allas lika värde och jag är verkligen så stolt över att ha få bli medlem i den gruppen :)
Idag har jag facetimat med Millie tillsammans med Mikaela och Enyo - som var här hos mig för att baka pepparkakor och göra pepparkakshus. Så underbart liv, så underbara barn :)
För att göra glädjen än större idag så avslutade vi med att se på Moreus. Hans gäster var BAO, Malena Ernman och en pojkgrupp som faktiskt var bra. Eller var var det vi som var positiva :) Hur som så gav musiken oss så otroligt mycket glädje och energi så vi har faktiskt orkat igenom ännu en tv-kväll ;)
Igår facetimade vi med CajsaStina - jag kan ju meddela att hon pratade :) och jag sög åt mig som en svamp - så mycket kärlek......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0