Första maj, välkommen ........

och även om jag inte orkar gå i några demonstrationståg så kan jag käbbla mot högern via våra härliga sociala medier :) 
Alltså: jag har sovit 11 timmar i natt! Det är ju inte klokt, jag vet inte när det hände sist. Ändå sov jag minst 3 timmar i går på dagen? Ok. Jag tar det, i gengäld är jag lite stadigare på benen idag och har för första gången på två veckor orkat med frukostdisken!!! Skönt! Det är i alla fall balsam för själen för jag bär alltid på en rädsla att aldrig mer bli frisk - när det tar sådana här hemska utttryck.
Jag fick också lite råg i ryggen i går när jag pratade med mina älskade barn. Det riktigt känns hur man orkar bättre av att få glädje och kärlek, tack för att ni finns och ni är de människor ni är. Stolt är jag, stolt och ödmjuk.
Ha en fin första maj alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0