Snopet.....

Jag sitter här hemma i Lyrestad och skall lite mot min vilja se eurovision. Mot min vilja är ju att det blivit så himla stort så man kör så många deltävlingar att man måste liksom föra dagbok för att hänga med? Ok! Jag gillar ju musik. Jag tittar. Och märker att jag förstår hälften. Därför att jag är ingen fena på engelska och här pratar man inte bara engelska utan även textremsorna är på engelska? Att jag sedan råkar vara hörselskadad är liksom ingen hit.......
Vart fan har respekten för den lilla människan tagit vägen? Och det går ju inte att skylla på invandrare och flyktingar för de kan ju inte mycket bättre engelska än jag. Är det så illa som folk runt mig säger: 08-or.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0