Den här dagen i februari, den 9 alltså, 2018

Går vi in för att fira födelsedagsbarn :)
Vi börjar med den yngsta, Mikaela, född 2008 och har sitt första jubileeum idag: 10 år! Stort Grattis Mikaela!
 
Så till nästa: den allra bästa vännen, Lilian, född 1952 och har redan firat en hel del jubileeum! Stort Grattis, Lilian!
 
Angelica Icca Nordén Härös foto.
 
Här är Mikaela! En något yngre dock :)
 
Lilian Magnussons profilbild  Och här är Lilians fb-foto! Vi firade ju hennes födelsedag med att gå omkring i Hagas underbara stadsdel i Göteborg. Så vackert men ack så kallt!!! Åt god fiskgratäng på en liten restaurang som hette Sjöboden? tror jag. Gott var det i alla fall och käre makens röntgen var då avklarad. Nu återstår att invänta resultat.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för grattningen min vän ! Har firat som det varit en jämn födelsedag Mina barn och mina syskon kom med fina presenter och en massa glatt humör Idag firning av Jennie och Nova Nu blir det vila och i morgon Kårtorpsträff God natt önskar din vän

2018-02-11 @ 22:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0