Ett Grattisinlägg till vår yngsta

dotter Joy som fyller 32 år idag. För närvarande är hon i Sälen med sin fina familj och svågrar med familjer. De har haft en jättefin vecka även om hon ännu inte vågat sig på slalom :)
Här får Millie ge henne födelsedagspussen från oss!
Joy Gustavssons foto.
 
Letade efter det här kortet igår när jag hade lite familjekavalkad men då hittade jag det inte. Idag när jag letade efter ett annat så kom det här fram. Väl bekomme! Taget sista dagen i Levsäng och även om inte alla är med så är det många i familjen! Och ingen kommer någonsin att glömma den flytten :)
 
Joy Gustavssons foto.
 
Det tråkiga är att bilden blir rumphuggen vid publikation. Häromdagen var det H som försvann vilket ju var bra, nu kommer det att bli Stefan och Millie, vilket inte alls är så roligt. Men jag får återkomma med bilder på dem!
 
Käre maken ligger sjuk idag, troligen influensa. Det är bara att hoppas på att det ska gå över och att jag ska slippa. Vi skulle ha åkt till Jenna med en ros till henne och Dinge. Till henne för att hon fått tillbaka sitt jobb och till Dinge för att han klarat jaktkursen. Det får bli en annan dag, hoppas rosen står sig :).
Och ikväll blir det nog mello. Inte för att jag tycker det är jättekul, men men men! Man tittar ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0