Fredag igen!

Och ff vinter. -7 och ca 12-14 cm snödjup vilket är 0 i jämförelse med Arbrå och Sundsvall :)
För övrigt har det varit en händelserik och mycket rolig vecka. Prat & Tjat i onsdags var suveränt roligt, hoppas det fortsätter så. I går kväll var vi på filmvisning i Magasinet tillsammans med Kjell o Lilian. De visade Pöjkera i Böja som jag hört talas om men aldrig sett. Därefter bjöds det på supergod köttsoppa med ostsmörgås, hembakat bröd så klart! 
Just nu sitter jag i apparaten och andas för att klara första omgången yoga som vi har om en stund.
Men jag tänkte att jag måste visa något gulligt innan vi åker:
 
Roger Berglunds foto.
 
5 hela år sedan. Så fin, min älskade Rasmus :)
Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0