Måndagen den 22 januari 2018

Strålande sol, 1 + och blå himmel. Camilla ringde just och sa att jag fick träna på sjukgymnastiken 2 v om jag ville! OM! Jag vill!!! Måste också få visa bilden som vann Prima fotos fototävling. Jag tycker den är underbar, för att inte tala om det underbara barnet! Inte så underligt att jag är stolt över min familj.
Prima Fotos foto.
 
Facetimade i morse med en annan liten underbar familjemedlem, gulliganen CajsaStina. Josefine och jag hoppas på att få se de här ljuvliga små liven tillsammans med övriga härliga barn i familjen, gärna på ett dop eller så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !
Grattis till finaste bilden förstår att du är stolt
Din vän

2018-01-22 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0