På knakande ben håller jag långsamt på att.............

resa mig upp igen. För vilken gång i livet är oräkneligt.
Idag har jag haft kontakt med Capio, ögonkliniken i Örebro. Men höger öga är inte tillräckligt moget för operation så jag får finna mig i att justera med glasögon. Stor kostnad när man vet att man måste byta igen om ca ett år.
Men är ju solklart glad att jag ser bättre!
Fortsätter att berätta om året som gått även om jag råkar halka in på det nya året lite grand.
Roger, som är nyförlovad med våran kära Lizettie, (här på bild från i julas) tillsammans med Alexander (Lizetties son) och Maja (Rogers dotter), far till Gran Canaria på söndag. Jag hoppas verkligen de får en underbar semester till skillnad mot min kära Gittan som bröt armen första veckan på samma öar och inte kunnat utnyttja som och värme särskilt mycket.
Roger Berglunds foto.Jag återkommer med nya rapporter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0