Så välkommen till världen.... den 23 februari 2018

 så efterlängtad, så kärleksfullt mottagen av föräldrar, mormor, farföräldrar, gammelföräldrar, mostrar, fastrar, kusiner. farbröder,  massor med syskon, kusiner, vänner och alla som finns med våran fina fina Sebastian och hans lika fina fru Sara, så
kom HON, den lilla flickan  in i livet, i vår familj och glädje! 
 
Att få glädjas är det bästaste av allt..................
Det tråkiga är att jag är så himla sjuk, ögoninflammation på båda ögonen modell häftig, bihåleinflammation - äckligt var och blod hela tiden, ont i halsen, ont i det enda örat jag hör på, lunginflammation, urinvägsinflammation............
Jag ville orka glädjas med.,,......
Jag skulle vilja att hon fick namnet Saga .........
Lycka till i livet, var rädda om varandra, lyssna på ert sunda förnuft, lyssna INTE på dumheter!.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0