Uppstarten för den här våren

blev verkligen outstanding :) Mina två älskade döttrar kom hem och var hemma från onsdag till lördag. Underbara dagar, de är så otroligt roliga att umgås med förutom all kärlek! Vi har pratat, pratat, skrattat, skrattat, ätit gott, druckit gott, mått gott........... Min Jenna blev jätteglad för besöket och i fredagskväll var huset fullsmockat för då kom Roger och Rasmus, Henrietta, Håkan och Todd. Snacka om lycka och glädje!
Rebecca Stampe Stenlunds foto.
 
Kan livet bli så mycket bättre än så här? Jo, så klart när vi får träffas allihop :) och det tänker vi också göra i augusti. Men till dess njuter jag av de här dagarna länge<3
Ändå väntar mycket roligt! Nya efterlängtade glasögon, Prat&tjat, Pysseldag, Nyköpingsfest på lördag, Påsk och därefter reser vi till Arbrå och stannar två veckor och får tid att gulla med ALLA! Att vi, i allafall jag, varit relativt friska är ju en bonus till allt roligt.
Tyvärr händer det tråkigheter också. Rebecka måste akutopereras för gallsten idag och annat mycket tråkigt händer dessutom. Men jag vill dock inte kommentera detta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0