Uppenbarligen så har jag påbörjat att skriva .....flera gånger,

 men sedan inte fullföljt :( 
Ok! så kan det gå när inte locket är på. Ikväll kände jag dock för en uppdatering varför vet jag egentligen inte... En kväll i tidig november. På torsdag åker vi till Arbrå för att delta i Olles dop. Till jul åker vi till Nyköping för att delta (kanske) i Kurts födelse. Den 4 januari åker vi till Arbrå igen för att umgås med fler älskade barn och barnbarn och barnbarnsbarn. Trots att jag har så enormt mycket att vara glad och lycklig över, så många, så fina. Så känner jag mig ensam och ledsen ikväll. Käre maken har så tunga mediciner och allt kan man inte prata med alla om :)
Rebecca och Todd har varit hemma idag, jättemysigt! Men Todd tycker inte om mig....... han gråter när han ser mig och det kan jag faktiskt förstå :) Kul ändå att de var hemma och att Rebecca klarat sitt körkort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0