Jennys födelsedag igår glömde jag nämna😩 Jag glömde den inte, vi ringde och grattade samt skickade ett kort. Det var bara här jag missade.

Idag har faktiskt solen varit framme nästan hela dagen! Egon och Kjell har lyckats få upp den första regeln på taket över grovingången, vilket känns jättebra👍 Det var ett pyttelitet tak där när vi flyttade in, ingen nytta alls med tak som med nöd täcker nyckelhålet👎🏿 När det nya är klart kommer jag äntligen att kunna vädra kläder o annat som behöver vädras oftare än tvättas 👍😊
Nu är också de blommor som ska övervintras inställda. Och några suckulenter som inte skötts på ca 10 år har fått både kärlek och ny jord❤️
  (null)

(null)

(null)

(null)

Den här i svarta krukan har jag inte en aning om vad den heter, har dock satt en stickling och får se hur det går! Apsvansarna på övre bilden är sticklingar av en större jag haft i många år. I det stora växthuset i Levsäng ställde jag upp apsvansen så högt så jag glömde bort den. I över två år stod och försörjde sig själv endast med lite kondensvatten! Tala om tålig växt. 👍❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0