Jobba

är jättekul! När man orkar😊. Problemet är när man inte orkat under en längre tid så hopar massor både tvunget och roligt jobb. Nu när jag i princip saknat höger arm sedan 6 januari så var det mycket som hopade sig. Strytvätten tex. Ok! Jag VET att yngre människor skippat strykning, de använder syntetiska material som inte ska strykas. Det är ok för mig. Men själv använder jag bomull, linne och ull. Då måste man stryka, och ännu värre när man som vi, har stenhårt vatten.
Men syster yster var jättebussig och tog tag i värsta högen, den skjortor och blusar bl a. Och nu, när jag fått två kortisonsprutor så har jag äntligen kommit ikapp med strykning och mycket annat😊😊 Och det är roligt att kliva upp varje morgon, för jag har ju så mycket att göra👍👍👍
I måndags startade dessutom halmgruppen, jättekul och många glada skratt. Ikväll är det Prat o Tjat, lika roligt det och än mer glada skratt🤣
Jag har inte tagit några bilder därifrån, men lägger ut lite gamla godingar❤️

(null)

jag ska!l göra det. (null)

(null)

Översta bilden är godingen Nellie❤️
Nästa är två hjärtan gjorda för några år sedan.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️

2019-10-17 @ 00:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0