Nostalgi på hög nivå!

I går kväll var det musiknostalgi och idag Downton Abbey❤️
Men jag kan ju inte med att hänga med tv:n hela dagen så jag återgick till den tygsortering som jag påbörjade igår. Och då blev mer nostalgi än jag riktigt orkar med😢
Jag ramlar tillbaka till året 2015. Vi väntade fyra babysar i familjen inom en tidsperiod på ca 5 månader. Så himla roligt! Jag sydde, virkade och köpte mer garn, mer tyg😊
Det blev tre små söndagsbarn, givetvis helt underbara och det blev några härliga veckor. Halva jättefamiljen tillsammans med de två småtjejerna, och den färska lilla killen var vi på Törebodafestivalen allihop. Satt i gröngräset och myste, så otroligt fint❤️❤️❤️
Och så kom den fjärde lilla och plötsligt slängdes vi alla in i en centrifug av oro, förtvivlan och till slut sorg. Vår älskade lille Love orkade med att leva med sitt dåliga hjärta. Den 18 november slutade han sitt liv och vi fick alla gå in i en lång lång tid av sorg och livsförlamning😢😢😢
Idag, när sorterade tyger, kom liksom hela den här tiden tillbaka och det gör fortfarande väldigt ont.
Men vi har ändå fått nya småttingar att glädja oss åt och skratta med. Flera stycken faktiskt! En tösabit, lika söt o härlig som sin mamma och mormor❤️ och så fyra underbara små killar😊😊👍👍❤️❤️Det är t o m en på väg nu i november😊❤️
Bland tygerna hittade jag detta som jag köpte med tanke på en viss person 😘
(null)

(null)

(null)

Ok, fel ordning😩 det var Briotyget jag menace👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0