1 september 2019 såklart!

Fingret slinter😟
Jag ska ordna med foton här med.
Den långkokta lammsteken var underbart god👍👍❤️
Januari blev , trots Elliots ankomst, ingen rolig månad för mig. Nu fick verkligen inse hur mycket höger arm är värd, nu jag inte kunde använda den. Det värsta var ändå den ständiga värken 😢😢 alvedon var fjärde timme tog ju udden av den, men den fanns hela tiden. Vi åkte hem efter nästan tre veckor i Arbrå men inget blev ju bättre hemma. Läkarbesök, slätröntgen, sjukgymnastik, alvedon , inget hjälpte.
Sjun de februari kom ännu en babies, Noel Stenlund, till världen. Men han mådde inte så bra, fick stanna på sjukhuset någon vecka extra med antibiotika och det var oroligt med honom. Nu är han dock ett halvår, mår bra och utvecklas helt normalt ❤️❤️😊
Efter att ha fått träffa en underbar sjukgymnast, Ida, så blev det äntligen lite fart och jag blev kallad till magnetkameraröntgen i maj. Fram till dess roade jag mig med en liten blindtarmsinflammation. Men med morfin, narkos och smärtlindring blev också min axel lite lättare att leva med vilket är bra för jag kommer att få leva med trasig axel. MR visade avslitna och söndertrasade senor och operation är inte aktuell pga mina dåliga lungor.
Dags för fingervila👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0