Det funkade!

Ok! Eftersom hänt så himla mycket sedan jag bloggade sist så föredrar jag att börja Jan 2019. Jag
Kan väl ändå berätta att vi firade nyårsafton i underbara Roskan tillsammans med Jean, Elisabet, Jeans dotter från Los Angeles samt Claes och Agneta. Vi hade det jättetrevligt med god mat, god dryck (alkoholfritt för mig som körde) spännande debatter och många glada skratt😊🤣
Jag var så glad över att det hemska 2018 var slut och att Joy inte behövt åka till BB i förtid👍
Dagen efter var det städning, packning och ställa blommor på bordet så inte Irene skulle behöva springa runt överallt och den 3 januari for vu då till Arbrå för att agera någorlunda vuxna i en tonårsvärld. Micke och Annelie skulle på Karibienkryssning tillsamman med Suz och Kenneth.
Här gör jag paus pg a trött pekfinger 😟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0