Fortsättning......

Pekfingret har vilat sig och jag har provat att blogga på datorn. Men den är så seg så det funkar inte. Hursomhelst så kom vi fram till uppdukat festbord tillsammans med hela familjen. Jättemysigt! Dagen efter skulle de ju åka så det var en del att prata ihop sig om. Speciellt när detgällde Arvid, en ny familjemedlem. På natten for dom och vi körde igång. Matlagning, köra ungdomar hit och DIF, mycket diskussioner och skratt. Söndagen den 6 januari runt 5tiden skulle jag gå in i köket efter att varit uppe och diskuterat med Daisy. Hon vantrivdes med att vara instängd i två rum och egen toalett, men jag lyckades prata henne tillrätta. Så jag öppnar hundgrinden till köket, något gick snett och grinden fastnade i min toffel,  varpå  jag dök över grinden och landade med hela min kroppstyngd på höger axel och dunkade också i huvudet rejält. Jag hör Joel förskräckt ropa "ska jag ringa ambulans"? Men med hjälpas käre maken kom jag på benen, kände efter om något var brutet- men det verkade inte så. Men!
Nu började en ren helvetestid. Jaghade vansinnig värk i axeln, dygnet runt. Kunde inte rör höger arm, hade ett elände med dusch och övriga toabesök 😢😵
Ville dock inte söka läkare, var övertygad om att det skulle ge sig.
Dags för fingervila😟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0