Fredagen framskrider vid symaskinen❤️

Det är så skönt att kunna sy igen att ha en högerarm som fungerar hjälpligt. Jag kan inte lyfta med den, jag kan inte göra allt och jag vaknar på nätterna och får ta alvedon. Men jag Kan göra så otroligt mycket som betyder mycket: sy, virka, sticka, laga mat, köra bil👍, stryka, mm. Med lite hjälp och möda även baka och hänga tvätt😊.
Tacksam över att mår bra, tacksam över att hela min härliga familj är friska och fina.
Fördelen med att se gamla kort är ju att man minns och oftast är det ju lyckliga stunder man fotar❤️❤️
Är i stort ganska färdig med återblicken på de två senaste åren. En sak till som jag blev väldig glad över, gladglad för att använda Joys uttryck för det som är lite mer värdefullt. Mina två äldsta döttrar kom hem ihop och gav mig några underbara dagar. Det betyder så himla mycket att få umgås, speciellt när man bor långt ifrån varandra❤️❤️
Fingret gnäller och källaren väntar👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0