Hipp hipp hurra!

Våran Nellie fyller år idag👍 och inte vilket år som helst utan det magiska året 15! Det första klivet in i vuxenlivet❤️💐💐🥀🍧 Grattis Nellie!

(null)

Eftersom jag numera är begränsad till gamla mobilkamerakort (min egen kamera försvann i flytten) så får jag nöja mig med det här kortet. Jag tror bestämt att det är sex år gammalt, jag tror det är Signe som ligger i Jennys famn❤️❤️❤️❤️
För övrigt är allt bra här. Jag mår bra för tredje dagen i rad !!!
Men för att gå tillbaka lite så var ju inte 2018 alls ett bra år. Det var extremt varmt, det var ett hemskt val, två dödsfall som skakade delar av familjen rejält och mängder med sjukdomar. I år har vi  istället haft bröllop och förlovning,men har också en namngivningsfest att se framemot. Och! Kanske en stor härlig familjejul👍👍👍❤️❤️
Nu ska den gamla bloggerskan gå ned i sin källare och få lite gjort👍😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0