Idag

fungerar även mobilen med samma lösen ocg e-post som den igår tvärvägrade👍😊

För att återgå till det här året så blev det hittills inte en bit bättre än förra året. Jag bytte bara borrelia, blodförgiftning och lunginflammation mot skadad axel, blindtarmsinflammation, tjocktarmsinflammation och självklart lunginflammation! Allt det där har jag mitt medfödda svaga immunförsvar att tacka för. Men ifrån det trista till det roliga: Efter den roliga takläggningen så väntade Diggilo! Underbart bra i ännu underbarare sällskap: Millie, Cajsa-Stina, Elliot och deras älskade föräldrar❤️ några härliga dagar.
Men jag lyckades missa några viktiga datum i juni😟
Våran allra klokaste, mest belästa, beresta och mest äkta feminist tog sin sjuksköterskeexamen👍👍❤️! Vilket firades med pompa och ståt i Malmö, minst en tredjedel av kära familjen var där + ett gäng släktingar och vänner. Vi fick den stora äran att bo ihop med Josefine och Cajsa-Stina och dessutom åka med dem hem till Oskarshamn! Till deras vackra hem och underbart goda lax👍👍❤️. 
Nu har pekfingret somnat😟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0