Teknikens under.

Idag tog det Joy och mig flera timmar innan vi lyckades knäcka problemet med ny e-Mail och nytt lösenord till bloggen. Döm om min förvåning när jag inte kom in på mobilen? Efter fyra försök tog jag paddan istället fullt införstådd med att det inte var någon ide’. Döm om min förvåning när jag kom in med paddan samtidigt som mobilen låg bredvid och påstod att det var fel lösen eller e-mail?
Hur som , inne är jag men det som är krångligare här är ju nya bilder😟
Av allt som hände förra året var ju att Joy och Stefan sålde sitt drömhus i Kisäng, som flera gånger blev ett mardrömshus, och flyttade till ett lättskött och trevligt radhus i ett trevligt område istället.
Millie fick ny förskola, på gångavstånd och lekkompisar även hemma. 
Det som hände mer förra året var att Roger flyttade till Sundsvall, Terese och Rasmus flyttade till Säter utanför Skövde och så var det ingen av kvar i Töreboda längre!
Det här var ju i alla fall positiva saker och en till positiv förändring var att Annelie och Micke gifte sig! Efter bara 18 års förlovning 😊❤️
(null)

Eftersom vi inte var med så får vi ge dem en blomma här i stället och önska dem all lycka❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0