19 februari och full vår ute!

Hur ska det sluta? För övrigt rör sig livet sakta men säkert. Min nya symaskin står still, jag kom av mig i sömmandet när det inte gick att göra färdigt det jag påbörjade till jul😢.
Men det börjar spira lite längtan nu igen👍 Det har varit så mycket annat och mycket roliga gäster❤️ Det är som vardagen stannar av lite efter varje härligt besök😊
Sedan har vi ju tagit i gamla surkålar! Lådor och skåp som inte varit färdigställda ordentligt sedan flytten för över fyra år sedan 😏
Men nu börjar det bli ordning och reda, saker och ting har hittat hem, andra saker och ting har fått nya hem👍
Och jag har äntligen efter många år fått en bra sittplats framför tv:n 😁😁👍
Helgen gick var de kära från Nypan här och som grädde på moset åt vi hämtmat hemma hos Rebecca och Håkan. Mysigt att åter, för andra gången i år faktiskt, vara så många nära och kära❤️
En annan jättekul grej: jag har målat idag och blandat egna nyanser! Jättekul och hur länge sedan som helst! Än kan tydligen kärringen bli glad. Och just nu mår tom armen bra👍 cortisonet jag fick i fredags har hjälp fullt ut. Och nu ska jag gå ut i solen👍👍

Kommentarer
Postat av: Kjell

Hej och hå Hoppas det funkar nu ! !

2020-02-21 @ 11:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0