Sista torsdagen i februari 2020!

Så otroligt fort det går! Och efter fullskalig vår blev det vinter😩nåja så farligt är det ingen aningen vitt på marken fläckvis, +-0 men isande kalla stormvindar. 
Vi har äntligen påbörjat den sista renoveringen, uppbyggnaden av vårt bastubadrum!
Så efterlängtat❤️
Vi har också med hjälp av Rebecca och Joy lyckats komma igång med försäljning av sånt som vi inte längre behöver👍
Coronaviruset sprider sig med rekordfart, jag är inte rädd för min egen skuld men för alla mina kära😢❤️
Så lite bilder😊👍
(null)
Den härliga tidningen som är så vacker, men dyr!

(null)
Mer underbara kalkfärger❤️
(null)
Så här såg min barndoms valborgsmässobrasa ut, alltså här under uppbyggnad.
(null)
Och så en bra bok, en god smothie och så
(null)
Namn och bild på den härliga tidningen😊👍
Ha det bra❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0