Lördagen den 15 maj 2021

Glädje har fått ett verkligt värde. Och det är inte riktigt samma som det var före 2020. Nu är det mer innerligt, handlar mer om att få krama en älskad varelse, att åter få känna majvärme, att inte ha mist någon kär vän när döden ruvar runt hörnet och mycket mer.
Jag saknar min Daisy så mycket men jag gläder mig åt lilla roliga pälsbollen jättemycket🥰🥰
Altanen på framsidan börjar ta form, pelargoner och tomater är framme vid sin andra omplantering, livet rullar och går. Jag andningstränar via Kim Hoff varje dag och är betydligt mindre andfådd🥰😊👍
Dock orolig för Roger. Det tar kanske någon vecka att få svar.
Ha en fin lördag alla! (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0